C/

halloj
jag ska snart gå in i duschen och sen lägga mig , jag vaknade och kände mig sjukt mycket bättre än igår men först vaknade jag kl kvart över 6 imorse men somnade snabbt om och vaknade kl kvart över 7 så jag hade lite brottom jag hade typ en halvtimme på mig att fixa mig, jag har fortfarande profilvecka så jag börjar 9 varje dag och slutar 2 varjedag förutom fredan dårå . tränade första gången på en onsdag den hä månaden :p haha kul träning var det iaf. jag har gjort om bloggen lite, tog väldigt lång tid för mig att välja färger och sånt , jag var med ella och pommie ett tag efter skolan 
eran Challie

         
med lugg                      och nu(jag till höger)        saknar mitt gamla hår (hittade ingen bättre bild än den här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0