Till från Charlotte <3

TACK! för allt , älskling du är bäst

jag älskar dig.du är min livsglädje ,min soulmate,min dag.jag har dig och jag har allt.du är så sjuukt underbar du ställer alltid upp för mig och står alltid vid min sida och tröstar mig får mig att må bra.  jag älskar dig för att du är så sjuukt underbar.jag skulle absolut inte vara den jag är idag om jag inte träffat dig.du är lyckan i mitt liv,jag förstår inte att jag har vart utan dig i halva mitt liv jag förstår verkligen inte asså. det har varit vi i 5 år nu, liksom 2004 till 2009 och det blir fler .shitt alla knäppa saker vi gjort.våra flummdagar , alltid på en torsdag . förstår inte vad vi tänkte då men gjort e gjort. åå kommer du ihåg silja line. haha när dom hade typ teater och den dära killen och Chill ! haha åå kollot också, så jävla synd att det inte blir i år igen ,haha när jag ramlade ner från studsmattan på ditt land typ 5 gånger ,och så klart skååne somarn 08 fucking bäst asså.när vvi cyklade till kiosken varje dag och ibland när vi cyklade till stranden och ba va där eller solnedgången.och när vi tränade hos dig och bara flummade på trampolinen ,försökte komma längre än vad fia låg .haha och i tean när di tvingade john att fråga på mig för att ingen av oss vågade och så blev jag skit sur på dig men igentligen blev jag överlycklig ,av din hjälp och av att vara tsm med honom.alla dom här sakerna är det bästa som har hänt mig.varje dag är en ny dag och ett nytt minne.faller du så lovar jag jag tar imot dig.hoppar du ner från ett stup gör jag också det ,jag är inte den bästa jag vet jag är inte perfekt nä jag vet men vem fan e det? jag försöker vara där för dig så mycket jag kan . jag vill att du ska må bra .jag ska göra allt för att få dig att må bra.för då mår jag också bra.jag skiter i om vi bråkar du betyder ändå lika mycket och vi löser det ändå eller hur?och jag skiter i vad fucking andra tycker om dig för det är jag som tar beslutet om att vilja ha dig som vän eller inte och jag vill verkligen ha dig som vän. och jag skiter i dom dära fucking 98:orna för dom kan inte kalla dig slampa bara så där. och nästa gång jag ser dom så kommer jag fan slå skiten ur dom ,hah jag lovar att någon dag så står vi tillsammars i samma hall samma dagar samma tider och tränar tillsammans. jag lovar att det händer ,någon dag står vi tillsammans på samma tävling i samma grupp och peppar varnandra som fan och står hand i hand när vi får reda på att vi vunnit. 2009 kommer bli det bästa året i mitt liv.du är mitt liv, jag skulle inte stått här just idag och vart just den jag är just idag iaf jag inte träffat dig. jag är så himla lcyklig av att jag träffat just dig och blivit just din bästavän. jag skulle inte klara av ett år utan dig . du är ljuset i mitt liv liksom pricket över i. du är min livskraft . mi bebis min , min ,min, min Ppaxad, min bästis , Min sundström , Min blondin,min Bella ,min lilla P , min Lilla äpplet. du betyder fucking mest för mig , jag kan liksom berätta vad som helst för dig, och jag vet att du inte säger det. vi har gått igenom så sjuukt mycket på dom här fem åren. och jag var så jävla dum i huvudet för två år sen och jag förstår verkligen inte varför jag gjorde det du är liksom världens bästa person , och jag säger bara förlåt förlåt förlåt förlåt ,jag kan säga förlåt en miljon gågnger bara du blir nöjd. vi ska stå hand ihand livet ut och om typ 70 år så sitter vi på ett café på östermalm och bara sitter och pratar mass skit ^^ haha , jag vill absolut inte att vi ska säras nästa år för mitt hjärta kommer gå i tusen bitar och jag kommer inte kunna klara mig utan dig för utan dig klarar jag ingenting men med dig så klarar jag allt .asså dör du kommmer jag fan ta livet av mig.nej vet du vad? jag gör som du vill, om du vill så tänker jag leva för dig, uppfylla mina drömmar, och alltid tänka på dig som fått mig så himla stark. som hjälpt mig att bygga upp mitt självförtroende. ingen förutom du har fått mig att må såhär bra  och alltid när jag är med dig så mår jag bra ,då är jag glad men bara om du är det. min kärlek till dig är så sjuukt stor och även om  jag inte kan berätta hur sjukt mycket jag älskar dig här på pea så älskar jag dig så sjuukt mycket och oavsett vad som än händer så finns du alltid i mitt hjärta , långt där inne. om du har orkat att läsa ända ner hit så vet du att du är lyckan i mitt liv pricket över i ljuset i mitt liv, min själfsfrände, min kortis , jag är så sjukt lycklig att alltid ha dig vid min sida .att du ens föddes är det bästa som hänt. och det bästa med allt det hära är att jag faktiskt menar verkligen varje ord varenda liten bokstav. jag kanske inte visar att jag verkligen älskar dig, men det gör jag verkligen . och jag älskar ditt lilla leende på munnen ditt skratt , jag älskar hela dig . m <3 Charlotte linnéa Kristoffersson hand i hand vart vi än är och livet ut. VI , DU o JAG mot världen , i alla väder och i alla kläder . aiigt? du är den FUCKING bästatse vännen jag haft. då nu och föralltid.och jag är ppaxad för henne så att ni vet det ;)

 
Trackback
RSS 2.0