skola?

hejjsan ,
jag har vart hemma idag för att jag är sjuk :/ jag vaknade halv 6 och kände mig illamående, och så kände jag hur det var på väg upp(spyan) ,så jag sprang till toan och spydde, efter typ en halvtimma  så spydde jag igen ,och sen typ kl9 och när jag pratade i tel med mammi. usch ,sjuk äckligt jag hatar att spy smaken är så sjukt äckligt ,och det värsta är ju att man inte kan dricka lite vatten för då spyr man ju bara igen :S aa det är hemskt .haha ella och  var också sjuka idag och både jag och ella blev typ smittade av  :p jag kände verkligen för att gå till skolan men aa  istället blev man liggande hemma , men jag mår sjukt mycket bättre nu känner jag , har druckit väldigt mycket proviva nyponsoppa, sen åt jag lite makaroner för typ en halvtimme sen . och det var första gången jag åt idag så jag kände mig lite illamående efter jag hade käkat lite. skola imorgon ? jag har faktiskt ingen aning om jag ska gå eller inte ,men jag får se om jag mår bättre eller sämre :)
eran Challie
veckan innan skolavslutningen
Trackback
RSS 2.0