,

halloj :) idag har jag vart i skolan , efter skolan så följde jag med ella och pommie till stan för dom skulle köpa nått på gina tricot , typ efter en timme så hade ingen av dom hittat något så jag blev fett uttråkad av att bara gå runt och kolla på samma kläder hela tide så jag fråga om vi kunde gå, och då gick vi till mc donalds ,jag åt inget, usch jag gillar verkligen inte det lika mycket längre ,förut var jag fan* beroende av mc donalds jag åt där typ varanan dag ,och man blir så äcklad på nått sätt, och dessutom är det iaf en förbättring för mig ,sen ringde mamma och sa att hon blev sen (jag skulle träffa henne kl16.00) för hon kom typ halv 5 när min träning började så jag kom typ dit prick 5 :p haha aja ,shiit vad jag kan älska min skola ibland , eftersom vi har tema vecka nästa vecka så ska vi börja typ 9 varje dag och sluta 2 varje dag förutom fredagen som vi börjar halv 9 och slutar 1 ,så sköönt! moahaha , och det var föräldrar möte på gymnastiken så min pappa gick dit och när vi åkte hem köpte vi godis :p haah och när jag kom hem så såg jag mina skor som skulle kommit för typ 12 dagar sen . men aa imorgon ska jag på bio med mamma ,eller idag då hehehe men jag antar att hon kommer att säga att vi ska gå på söndagen istället för att hon gått ut och festat,juste gjort om bloggen lite vad tycks?
eran Challie

    
      nya skorna          fått skoltröjorna nu,här är mjukisarna och skoltröjan

i love you girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0