Min nya blogg.

hejjsan , mitt namn är Charlotte, eller Challie som dom flesta säger .jag går på gymnastik och jag älskar att umgås med kompisar. jag går i gärdesskolan och jag bor i vällingby. jag har haft fleera bloggar innan men kommer inte ihåg vad några av dom heter förutom den blogg som jag har haft längst , typ sen juni 2008  , men den heter iaf barachalliie.blogg.se . men nu ska jag börja med den här istället . för jag tycker inte alls om min gamla ,det var typ ingen som kommenterade(jag hoppas på flera nu) och jag skrev typ bara om min vardag och hur desperat jag var förut pga min bästis som  blev tsm med en kille som jag gillade i typ tio månader eller var kär i. haha jaja , jag hoppas att den här bloggen bli bättre än den förra bloggen .jag ska fixa bloggen nu iaf tror inte den ser så fin ut just nu. slänger in en liten bild på mig också.
i hope you enjoy it
/ C

Kommentarer
Postat av: Absolut Pommie <3

Haha, jag äslkar dej charlioa ! <33

Mahahha

2009-01-18 @ 16:46:44
URL: http://barapommie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0