hänt i mitt liv?

hejjsan , kollade nyss min gamla blogg. då hade jag frågat vad jag skulle skriva om eftersom ingen typ kommenterade , då var det en tjej/kille som hade skrivit så här :Postat av: ...

du borde skriva om allt jag tycker din blogg e bra men det händer inget dramatiskt i din vardag och det e ju inte fel med dett men man ellr jag hittar inget att säga.
jag vet inte riktigt ,vad ska man skriva om om man inte har något dramatiskt att skriva om, men jag tänkte skriva lite om vad som hänt i mitt liv iaf.  jag föddes år 1996 12 oktober på karolinska. när jag började på dagis så klättrade jag överallt på diskbänkar och allt man kunde klättra på . varje vinter åkte min familj till skåne/ falsterbo och firade julafton , när jag började skolan år 2002,blev jag kär i en kille som hette axel, och efter typ ett halvår blev vi tillsammans.efter två år så bytte jag skola till gärdesskolan som jag går i nu , då träffade jag Petronella ,  och oumie, jag blev bästis med Oumie men jag gillade på nått sätt inte henne hon var så tråkig typ ,jag ville bara vara med  och Petronella för dom verkade ha så kul tillsammans, så jag började umgås med dom och vi fryste ut oumie ibland,  i trean blev jag tillsammans med john , i trean skyulle man välja vilka man ville gå med i fyran och då valde jag Petronella och ,för jag ville inte gå med Oumie, i fyran så gjorde jag slut med john ,men efter ett tag så blev jag kär i honom igen och vi blev tillsammans igen och det häll åtta månader. i femman blev jag och  bästisar. år 2007 var vi på kollo tillsammans på härjarö och träffade Lollo och emma <3 2008 var vi i falsterbo hos min faster en underbar sommar. när jag var fyra tror jag det va , så var jag i fillipinerna (min mammas hemland) och vi åkte till ett vattenfall där och badade . så gick jag på några stenar där det var grunt. så skulle jag ta ett till steg för jag trodde det var en sten där, men det varinget där så jag åkte ner under vattnet och var nära på och dö. men min syster simmade när och hämtade mig, och jag fattade ju ingenting jag bar låg där i vatten och kollade . 2006 så dog min morfar och min mamma åkte till fillpinerna och då ficl hon lunginflamtion och blev väldigt sjuk ,så hon fick inte komma hem förens efter en månad och när hon kom hem så gick hon till doktorn väldigt ofta, år 2006 på nyår blev min syster jätte full och min mamma blev skit sur på henne :p jupp 2008 på ht så började ella i min skola , det var ganska många som blev kär ihenne men hon sa att hon inte var kär i någon och då var jag kär i felix och hade vart typ "på G" med honom i ett halv år . när vi åkte på klassresa blev ella tillsammans med felix och den dagen dom blev tsm så hade jag frågat om hon var kär i honom och hon  sa nej , men hon frågade om det var okej att dom va det och jag sa ja såklart ,på höstlovet så blev jag tsm med hugo men han dumpa mig efter en dag för han blev kär i en annan typ :S ähhm jupp det är det som har nog det (a)
eran Challie


 ni två är dom finaste för mig
Trackback
RSS 2.0