gina tricot

hejhej ,det här blir nog sista inlägget innan jag går och lägger mig :)  men jag ville bara tipsa om dom här två underbara tröjorna och den underbara väskan som jag snabbt blev förälskad i. och då blev jag verkligen stört kär. det är en stor vit t -shirt  med en tjej på ,man kan ha strumpbyxor/leggings till  ,sen ett rosa linne med massa tjejer på som man kan ha till ett par vanliga typ ljusa jeans , och så den underbara väskan som är typ beige den finns i svart oxå fast jag såg en ,men den väskan passar till nästan allting . jag har inte köpt något av de hära ,men jag köper nog t-shirten imorgon och kanske väskan ;)
eran Challie



t - shirt = 149 kr                      linnne=129 kr                         väska=299 kr         

Kommentarer
Postat av: Nikkiiiiii

hej challe ;)

Bra blogg !! <3 puss

2009-01-24 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0