duscha?

hejjsan ,dagen gick väldigt snabbt odag,hade typ tre lektioner kändes det som, vi började nio och kollade på film till halv 11 och sen hade vi rast i en halvtimme och sen lunch.det var sen efter lunchen som det kändes som om skolan börjat :p men vi hade inrikting ,typ matte,engelska eller media bild och jag hade då engelska . aa det var ganska kul man har fått typ ett manus och sen ska vi spela upp teatrarna. så det blir lite läskigt ,eftersom jag inte gillar scener så mycket . speciellt inte när det är (mycket) folk där. japp och vi hade typ so och sen typ slutade vi tror jag. haha , jag tror jag ska gå in i duschen, eller nej imorgon? jag tror jag tar det imorgon på morgon eftersom jag duschade imorse måste lägga mig asså jag börjar bli för trött på morgonarna nu.
eran Challie

Trackback
RSS 2.0