19/1-09 kl 21:57

Hellu , ska inte skriva så mycket nu ska snart lägga mig för jag kommer inte palla gå upp imorgon :/ idag har jag haft träning skiit kul på nått sätt ,inte att det brukar vara tråkigt ,men det var extra kul idag haha :Dfast fick fett ont i magen .idag var jag och Pommelinn jätte flummiga , vi skrattade åt liksom allting som inte ens var kul , haha ingen förstår våran humor. men efter skolan så skulle Pommelinn till doktorn .jag hoppas det gick bra :)juste ella gick ju hem sen typ en timme innan vi slutade för hon mådde illa ,ussch :) jag spydde ju i skolan för typ en vecka sen och det var sjukt äckligt .men måste sluta nu ,hoppas ni inte blir sjuka ;)
eran Challie



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag totalt äääääääääälskar din blogg hun' :)

LOOVEE

2009-01-20 @ 21:25:17
Postat av: Anonym

haha tack :)

2009-01-21 @ 21:10:35
Postat av: Anonym

älskaaaar din blogg!!

2009-01-23 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0