my day.

helluu. jag komm hem för ungefär en timme sen, jag har vart med Amanda och Linnet idag och vi gick bara runt på stan och kollade lite och provade massa saker, senare så drog Linnea och jag och amanda gick runt lite till på stan och sen åkte jag till vällingby och träffade min mamma för det var någon talangjakt eller så och då var det typ 4st som uppträde på scen två stycken tjejer i samma ålder och en som var runt 8-9 år och en som var typ 14 år och dom tävlade om typ en plats i schlagerfesten, eller så och så röstade man , sen var även hon nina som var med i melodifestivalen där och sjöng lite, någon bild kommer sen, och så var även the pudels där ,som är mammas favo band :D haha så hon blev lite smått galen när hon såg dom :p ,men sen så var jag bara tvungen att visa min mamma en tröja från gina tricot som jag tycker är as snygg så jag köpte den för 99 kr, och så var vi inne på topshop och mamma frågade om jag ville ha en jacka och jag sa ja så klart :p haha men det blev en för 200 kr (rea) sen åkte vi hem och nu kommer bilder på outfit och mina nya kläder :Dtyvär fick jag inte så bra bilder på min nya jacka den ser mer ut som en tjocktröja men den e skit snygg.ohh juste jag hittade ett par sjukt snygga skor från din sko för 349 men kommer inte att få dom av mamma , men kanske köper dom när jag får min månadspeng :)
eran Challie
dagens outfit

min nya tröja

min nya jacka

lite bilderr från idag


Kommentarer
Postat av: ebbas

vart har du köpt tröjan?

´din ebba <3

2009-05-28 @ 09:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0