tack!

hello.
har inte skrivit så mycket hehe. men tack till er som verkligen tycker att min blogg är bra det glädjer mig faktiskt även om jag inte har så många besökare ,men det är ju alltid kul med folk som tycker att bloggen är bra, japp jag ska börja med videoinlägg snart ,tror jag iaf jag lovar inget men det kommer att komma lite då och då:) igår var jag på stan med Pommie vi åt på taco bar mums. haha men vi köpte lite smink och så  men idag i skolan fick jag reda på att min super duper fina bästavän ska sluta i min skola.... redan på MÅNDAG fatta liksom hon har typ tre dagar kvar i skolan och det är så hemskt asså . men jag hoppas verkligen att vi kommer träffas typ varje vecka. kommer verkligen att sakna henne. det är verkligen tråkigt . ni alla är underbara
eran Challie 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska sluta?<3 / Nikki

2009-02-03 @ 19:18:53
Postat av: Challie

Ella :/ <3

2009-02-03 @ 19:42:12
Postat av: Nic...

synd att ella slutar. :/

2009-02-03 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0