STATISTIK

halloj.
min statistik sjunker!. haha jag har bara haft 15 besökare idag :( hemskt ju .och ingen kommenterar längre. förra veckan hade jag 57 besökare och sen fter det så har det bara blivit lägre och lägre. tråkigt tråkigt , det känns som att min blogg inte är så bra ,även fast ni har sagt att den är bra ,men aja skit samma. idag har jag vart och solat med Pommelinn jävlar vad brun man blev ! hahah. sen så åkte vi hemt till pommelinn ett tag och sen hem till mig ,men när vi var i råcksta så kollade jag när bussen gick och det var 15 minuter kvar till den skulle gå så jag tänkte att vi kunde åka till vällingby men pompom tänkte bromma så när hagsätra tåget kom hoppade hon på det , och jag tänkte vad gör hon vi ska på det andra, så jag sa vad gör du vi ska inte med det här tåget men hon trodde jag skämtade så stängdes dörrarna och hon satt der jag ba nooo så jag hoppade på tunnelbanan  och så gick vi av i blackeberg och gud vad jag blev sur på henne! haha nej okej det blev jag inte det var ganska kul ,men ja vi ska snart ha gäster och jag visste inte ens det jag fick reda på det för typ en halvtimme sen :p
eran Challie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men den är bra! :D

2009-02-07 @ 22:10:24
Postat av: Viktoria

Hej, jag fick reda på din blogg, från Julias blogg!

Din blogg är ju super!=)

Jag fattar itne varför alla dina besökare har försvunnit! De kanske kmr. tbx?!

Ses i skolan

2009-02-10 @ 11:04:36
Postat av: Charlotte

heh tack så mycket!:)

2009-02-10 @ 22:29:21
URL: http://jjustc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0