SOVA

jag kan sova!, hahahah nee så är det verkligen inte , kan inte alls sova, jag är skiit trött ,men jag kan inte , det är liksom som om kroppen vill sova men ögonen vill vara vakna, usch det är hemskt,haha om jag får erkänna så har jag inte vart uppe längre än tolv på sportlovet, jag är typ bara uppe lönge när jag sover hos kompisar eller dom här. men jag , hehe har inget att skriv om , imorgon så tror jag Amanda och Linnea kommer hit och har ingen aning om vad vi ska göra ,men har inget att göra just nu .haha kanske dregla llite ? nee, eller jag skullle aldrig säga nej till edward/robert men haha JAG VILL SOVA! så jag ska nog stänga av lilla datan och gosa ner mig under täcket breve lilla tipsy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0