solglasögon?

hellu, idag var jag maria amanda och linnet inne på topshop och provade massor av solglasögon och jag hittade ett par sjukt snygga som jag ville ha förra året också men aldrig köpte ,och så är det ett par sjuukt snygga skr därifrån som jag måse ha men dom kosstade typ 1000 och jag kommer aldrig att få dom tro mig, och så är det ett par andra sjukt snygga skor som linnet har och dom är liksom sjukt snygga och är fett svartsjuk :p, måste ha dom till sommaren  måste ha solglasögonen också till sommaren men jag passar bara i dom om jag har mittbena så varje gång jag har dom så får jag ha mittbena men jag vill ha dom rosa eller svarta, det är ett måste till sommaren speciellt dom skorna som linnet har och solglasögonen.
vad tycker ni om skorna och solglasögonen?

eller svarta

haha jag tycker dom var fett coola och det var en annorlinda färg

sjukt snygga skor från topshop

och dom hära skorna som linnet har, UNDERBARA . i lööve it


Kommentarer
Postat av: Fanny

Assnyggt!



Ps. Linnet tipsa mejj om din blogg.

2009-02-25 @ 21:52:00
Postat av: Linnet

Du passar i allt, allt klär en skönHET moaha! :p Köp skorna och dom rosa brillorna! Dom kommer passa dig perfekt..! puss '<33

2009-02-25 @ 21:55:32
URL: http://modeflickans.blogg.se/
Postat av: pommelinn

hej lovely :)

saknar dej mest <3

2009-02-25 @ 23:36:47
URL: http://pommie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0