skriva utan att se

skriva utan att se på tangentbordet? haha jo det är vad jag gör just nu eftersom min katt står med hela sinkrop för , men det är ju väldigt svårt det . det liksom beror på förut satt jag liksom och skrev utan att kolla ner på tangentbordet alls för jag satt vid datan och skrev typ 24/7 ja och nu måste jag typ kolla ner hela tiden även fast jag är snabb på att skriva så är det ju svårt, i typ fredags försökte en kompis till mig och ja det gick ju så där halvbra men om man ofta sitter och skriver vid datan och vet liksom vad alla tangenter ligger så är det väldigt enkelt men just nu så är det väldigt svårt för mig för jag typ slutade sitta vid datan så ofta typ några gånger i veckan . pröva själv och kolla hur det går utan att kolla ner.
eran Challie


Kommentarer
Postat av: felicia

haha jo det är svårt.

2009-02-15 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0