Pommie i miss u <3

hej , jag har varit ganska dålig på att skriva under lovet, men vad ska man skriva om när det inte finns så mycket att skriva om , har inte alls gjort mycket under lovet ,har haft skit tråkigt utan Pommelinn eftersom hon får min dag att bli bäst, hon är liksom min glädjespridare, ohh shit vad jag saknar den bruden ! hon kommer inte till skolan på måndag för det är då hon kommer hem från cypern , den jäveln ;) haha shit hur ska jag klara dagen utan dig ? saknar dig enormt en hel vecka utan att se dig , det suger. även om vi har pratat i telefon så har det inte blivit så ofta :(  i miss u bebii <3'


Kommentarer
Postat av: pommelinn

jag är bäääääääässsstttt !!!

hahahhahahahaha, jah saknar dej så mkt så att jag kan slita av mej håret!

asså OMFG !!!!!

MISS U



läs om min soliga vardag på cypern eller hemma i tråkiga gammla sverige på



www.pommie.blogg.se



love u charlie

2009-02-28 @ 22:57:00
URL: http://pommie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0