P-L-U-G-G-A-!

hejjsan :)
jag sitter och kollar på sweet 16 just nu hehe. den här dagen har gått väldigt snabbt tycker jag. i skolan så hade vi typ lästid tror jag det va och sen typ fantasy och so . kommer typ inte alls ihåg vad vi hade för lektioner idag. men det här var iaf sista torsdagen i gärdesskolan för ella och det är hemskt , det är ju hemskt att lämna dom vänner man har , även om man kan träffa dom. måste snart börja plugga har inte pluggat på hela veckan oppsi onte bra. men den här veckan har jag verkligen bara sölat, typ sölvecka haha. så det är pluggdags för mig ,ska bara ta lite oboy .
eran Challie

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan jätte fin sida ;)

2009-02-13 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0