natti natti

hejjsan , idag har jag vart med ella ,det var super kul att träffa henne , hon verkade ha det jätte bra i hennes nya skola faktiskt och det är ju väldigt kul att höra. jag är faktiskt också sugen på att byta skola , kanske inte till kultrama men någon skola liksom, vet inte vilken men aa ,ingen aning varför jag vill byta men det känns liksom kul på nått sätt. imorgon ska vi åka skridskor ,det var väldigt länge sen så det ska bli kul och så hur jag åker. jag kanske ska sova hos ella imorgon vet inte än . för min mamma aa jag vet inte vad .men jag måste snart lägga mig ,ska dricka upp mitt te. Jo juste jag har nu läst ut min Percy jackson bok och tänkte börja på kitty ,men jag har verkligen inte lust att läsa dom nu så ska lämna dom innan vi börjar och låna nya böcker!
eran Challie

sötnosen ella och jag förra året i början av terminen

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-18 @ 03:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0