hemma idag

hejsan , för ungefär  2 timmar sen läste jag ut när jag hör din röst . och den var sjukt bra och jag ska snart smsa pommelinn och säga det eftersom hon läser percy jackson boken och hon låg på typ sida 175 igår och har läst den i en vecka? och hon sa om du läser ut den dära boken innan jag har läst ut min percy jackson bok är du bäst ,haha så jag har läst den typ varje minut dom tre senaste dagarna ,inte bara för att jag skulle läsa ut den före pommelinn utan för att man blir OTROLIGT beroende av den, igår när jag hade träning kärde jag dubbel volt till rygg och nästan till stå ! sjukt bra jag har haft spärr på det hur länge som helst. idag blir det nog hemma dag ,skulle igentligen åka till stan och träffa pommelinn men jag orkade verkligen inte men jag ville ändå för hon ska ju till cypern imorgon så hon är borta hela sportlovet. men men här kommer dagens outfit och outfiten från igår !
eran Challie
gårdagens

tröja: H&M
kjol: lindex
skor:wedins

dagens

 
tjocktröja:H&M
tröja/klänning : ingen aning
strumpor:ingen aning

 

Kommentarer
Postat av: Alicia

jättefina kläder :)

2009-02-22 @ 00:34:45
URL: http://aaround.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar :)

2009-02-22 @ 00:43:42
Postat av: Fanny

Fett Hett! :P

2009-02-25 @ 22:01:12
Postat av: C L A R A

snygga skor där på första ;-)

2009-03-07 @ 18:48:42
URL: http://hhah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0