fjärilshuset

hej på er !
igrå så var jag på öppet hus i skolan så vi har ledigt på måndagen sköönt. efter öppet hus så skulle jag och Pommelinn göra något , men visste inte vad . så komhon på fjärils huset. så  vi drog dit (jag är skit rädd för fjärilar vet dom e inte farliga) och så när vi kom in så var det ju först fiskar och typ fåglar och sånt, och så skulle jag klappa dom (det var typ carpar?) men vågade inte för dom var så stora  . efter typ tio minuter gjorde jag det och jag tyckte dom var sjukt hårda :p vi gick vidare och in där fjärilarna var. och när man kom in där så var det liksom skiit varmt. man höll på att svettas ihjäl.men så var det liksom fjärilar överallt . sjukt fina var dom , en fjäril flög över mitt huvud när vi kom in och jag typ hoppade till och sprang iväg ? haha , japp det är jag det. sen gick vi runt där inne jätte länge och efter ett tag så gick vi ut och och kollade på nemo fiskar och sånt shhit. men sen gick vi och fikade . efter fikat tog vi oss in igen :O och så stog vi där vid fiskarna och klappade dom hehe. och sen hade Pommie sin hand i vattnet och så kom det en fisk och typ bet/naffsade på hennes finger och hon hoppae till som F*N och jag blev också rädd av hennes ryck . och så sa hon att den bet på henne ,och jag trodde det gjorde skit ont men det gjorde det inte så jag ville känna hur det kändes så jag tog ner fingret och så kom det en liten fisk och bet/naffsade på mitt finger asså det kände sjukt kul haha .sen gick vi in till fjärilarna igen och pommie ville få en liten fjäril att sätta sig på henne så kom det en liten fjäril och satte sig på henne . och flög efter typ två sek . så hon typ "jagade" den. och så kom det massa fjärilar bakom oss och typ attackerad oss haha så sprang ut skrikande och alla typ kollade på oss. men vi gick efter ett tag och Pommie sa att ja skulle följa med henne och äta på resturang med hennes familj, och det gjorde jag det var verkligen trevligt :) och tack . idag skulle jag vara med Pommie men tror inte jag kan min pappa fyller år .
eran Challie 

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0