...

hejsan ! ska snart in i duschen kommer inte att gå upp vid fem imorgon det kan jag lova! imorgon ska jag träffa Ella , men vet inte när och vart , men vi ska iaf träffas jag har nyss haft träning och det gick ju sådär men vi var få och jag suger på bakåt i gymnastik . men men , imorgon efter att jag har träffat ella så är det ett måste att plugga göra fantasy och massa shit , hatar hatt vi håller på med fantasy !!! det kan vara kul att läsa ibland men ändå . i min percy jackson bok så har jag typ 90 sidor kvar eller nått sånt så ska läsa ut den i morgon men läser ikväll också! ska nog hoppa in i duschen för det kommer jag inte orka imorgon ,men jag skriver lite mer imorgon! 
eran Challie

honney i miss u <3

Kommentarer
Postat av: jjustebba.blogg.se

fin bild<3

2009-02-20 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0