alla hjärtans dag!

hellu ,jag sitter hemma nu och jaa, det är alla hjärtans dag idag och jag har ingen pojkvän! haha nej ,men det är lite tråkigt alltid ensam på alla hjärtans dag , haha men idag var jag hemma hos pommelinn för igår skulle vi på typ en fest ,men den blev inställd tråkigt tråkigt! men vi åkte iaf till hjorthagen och träffade hugo och jacob där och skulle kolla på film hemma hos hugo , men han ville inte det  så vi åkte till jacob, men det tog typ 100 år för hugo att gå upp till sin lägenhet och hämta filmer och gå på toa haha, när ahn kom ner så åkte vi till jacob och kollade på film . tpy vid tio elva så åkte vi hem till pommelinn. ska fira alla hjärtans dag hemma idag med mami och papi . så ni får ha det så bra idag! :)
eran Challie

Jag och Pommie innan vi skulle ut :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha en pojkvän, det var länge sen det.

2009-02-14 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0