.-

halloj, jag sitter och kollar på något på femman , tidigare kollade jag på topmodel och marjorie åkte ut , jag tycker at sam skulle åka för jag gillar inte henne , hon känns liksom inte som en modell ,hon kan liksom inte klä sig som en,men jag hejar iaf på analeigh för hon är liksom snäll mot alla tar hand om folk , hon blir alltid bra på bilder tycker jag och hon är super söt ,även om jag vet att det är inte hon som vinner eftersom det är ... okej kanske inte ska säga för dom som kollar på det . har tvättat ansiktet och allt sånt ska snart sova :)
eran Challie

i Skåne innan julafton

Kommentarer
Postat av: nicole

analigh borde vinna! :)

2009-02-11 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0